• Hippocampus
Etusivu > Palvelut > Asiakasymmärrys

Haluamme varmistaa, että asiakkaiden kokemat hyödyt ohjaavat toiminnan kehittämistä. Etsimme uusiutumisen näkökulmasta ideoita parempiin palveluihin.

  • Miltä työskentelyn tulisi näyttää tulevaisuudessa?
  • Mistä elementeistä palvelunne arvo asiakkaalle muodostuu?
  • Miten asiakkaan ostopolut ovat muuttuneet?
  • Mikä on toiminnan nykytila ja sen haasteet?
  • Miten voitte lisätä sisäistä yhteistyötä toiminnan kehittämisessä?
  • Miten otatte asiakkaat mukaan toiminnan kehittämiseen?

Miten etenemme

  • Käytämme suunnittelun apuna uusia ja toteutettuja henkilöstökartoituksia sekä asiakaskokemuksen/tyytyväisyysmittausten tuloksia.
  • Jäsennämme asiakasrajapinnassa olevaa hiljaista tietoa ja hyödynnämme sitä kehitystyön pohjana.
  • Keskitymme muutokseen ja sen tuomiin mahdollisuuksiin.
  • Pyrimme selkeisiin tavoitteisiin ja myönteiseen tulevaisuuteen.
  • Hyödynnämme olemassa olevia vahvuuksia.
  • Autamme ihmisiä ja ryhmiä näkemään työnsä osana isompaa kokonaisuutta.
  • Keräämme täydentävää tietoa joko laadullisen tai määrällisen tutkimuksen keinoin.

Tulos: asiakaskokemuksen tavoitetila, joka toimii uudistumisen suuntaviittana.

Ota yhteyttä!

Ota yhteyttä

Asiantuntijamme auttavat yrityksesi toiminnan kehittämisessä. Jätä yhteystietosi, keskustellaan lisää! Olemme sinuun heti yhteydessä.