Haluamme varmistaa, että asiakkaiden kokemat hyödyt ohjaavat toiminnan kehittämistä. Etsimme uusiutumisen näkökulmasta ideoita parempiin palveluihin.
- Miltä työskentelyn tulisi näyttää tulevaisuudessa?
- Mistä elementeistä palvelunne arvo asiakkaalle muodostuu?
- Miten asiakkaan ostopolut ovat muuttuneet?
- Mikä on toiminnan nykytila ja sen haasteet?
- Miten voitte lisätä sisäistä yhteistyötä toiminnan kehittämisessä?
- Miten otatte asiakkaat mukaan toiminnan kehittämiseen?
Miten etenemme
- Käytämme suunnittelun apuna uusia ja toteutettuja henkilöstökartoituksia sekä asiakaskokemuksen/tyytyväisyysmittausten tuloksia.
- Jäsennämme asiakasrajapinnassa olevaa hiljaista tietoa ja hyödynnämme sitä kehitystyön pohjana.
- Keskitymme muutokseen ja sen tuomiin mahdollisuuksiin.
- Pyrimme selkeisiin tavoitteisiin ja myönteiseen tulevaisuuteen.
- Hyödynnämme olemassa olevia vahvuuksia.
- Autamme ihmisiä ja ryhmiä näkemään työnsä osana isompaa kokonaisuutta.
- Keräämme täydentävää tietoa joko laadullisen tai määrällisen tutkimuksen keinoin.
Tulos: asiakaskokemuksen tavoitetila, joka toimii uudistumisen suuntaviittana.